det kallas tvivel, det där som stör.


jag hatar, jag hatar, jag hatar, jag hatar, jag hatar´.. att vara sjuk. det är det pisstråkigaste som finns.  idag tänkte jag faktiskt gå till skolan, mådde piss men orkade verkligen inte va hemma mer. hoppade in i duschen och allt blev svart.. tuppade av i nåra sekunder och vaknade på duschgolvet med benen helt knas under mig och med vettnet rakt i fejjan.. satt och skakade på golvet där.. ropade på pappa så han hjäpte mig till sängen tillbaka.. sov, sov och sov massor.. låg och kollae på typ hem till byn ellur vad det heter. sen kom jolin hem till mig 
- saga, du har inge knäckebröd?
- jo, de har ja väl..
- gud va gött, knäckebröd och kaviar!
- aru ..
- oh, vafan.. jag tar lite vetelimpa istället ja. ochlite smör när jag ändå e igång.
-aja
- du saga, jag tar oboy oxå (=
de va faktiskt kul! sen ringde jolin till wasa och frågade " vad är anledningen till att dom gamla wasa sandwich inte längre lanseras?" och fick svaret.. dom andra e godare. pffsth. de erom inte re :) sen gick hon hem. jag kollade på kommisionen och gjorde ingenting. sitter här nu med sunkmjukisbraller, tossilossitoffs och tofflingar.. har bott i det i nåra dagar så längtar efter jeans och hårspray nu faktiskt (=  tänkte få i mig päronkrämen som står framför mig... men de e så himla motbjudande.. de liknar mer en mormorsflytning än nått ätbart. men måste äta lite.. jag skakar ihjäl mig. fast iofs.. vfr äta när man väl lyckats sluta? då kanske jag nån gång kan förlora lite av mig själv.. nej, nu ska jag lägga på lite mer färg i håret, virka och deppa.. vi får väl se om jag lyckas ta mig ur sängen imorn.. de märks.  aja, sejuläjter & sånt.



förlåtförlåt, jag önskar att jag kunde styra över mig själv. 

 
                                                                                     

image3
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0