allt jag fördömt eller förnekat är springande dar, på tappra små ben.

mooos-dag. hade no i två timmar, de va övermysigt...kollade på film och grejer. sen struntade jag i franskan och drog till tandläkarn och fick hela käften bedövad och tänderna uppborrade. sen gick jag hem till mitt. jolin kom hit och vi gjorde våffler.. de va väldigt gött. drog sen till annes och köpte nagelack, till apoteket och köpte läppsyl och till nöjes och köpte chips, godis och dricka. sen kollade vi på heartbreak  hotel´. sen tänkte jolin på refrängen och drog hem. och jag hamnade här... vill bara att klockan ska bli läggdags så jag kan sova. de e fan de enda jag verkligen älskar att göra nu för tiden.. skulle sova dygnet runt om jag kunde. nu sitter jag iaf och lyssnar på handen på hjärtat och plågas med en sväld hals. vill verkligen inte bli sjuk nu när de äntligen e helg.  på lördag ska snos och jag stå och sälja saker på the kristet utseende. haha, de blir övermysigt.  imorn vet jag inte vare blir. men de märks väl. nej, nu ska ja måla naglarna, leta efter mitt apotekskort och sova lite. vi hörs väl förmodligen sen..


ett år sen (=

image4






fem saker jag önskar jag kunde

jonglera med jävligt många bollar.
vara på två platser samtidigt.
laga massa trasiga saker.
tjäna pengar på ingenting
göra tio kullebyttor utan att  skada mig.

fem saker jag önskar jag hade

massa pengar som aldrig tog slut
eget megahus med allt inuti.
en bassäng med pulvermos
alla älsklingar hos mig dygnet runt.
skor som knyter sig själv.

fem saker jag saknar

mamma
massa folk som jag inte orkar ränka upp.
att va liten och leka med vattenballonger i smyg.
mina rutiga braller.
kanal5


fem saker jag ska sluta med

kommentera andras utseende
äta så mycket
vara blyg
bråka med pappa
använda mormors pengar

fem saker jag hatar

min näsa
hamburgare
när jag inte får som jag vill
att jag e fattig
att bråka med folk

fem saker jag älskar

fredrik, brudarna, mormor&morfar, farmor&farfar, fastrar, lillebror och dom där.
bacon
musik, musik, musik..
lasse
jöfa



jag e enormt uttråkad just nu, fast de e jag ju alltid iofs. fredrik har precis åkt hem och jag e alldeles ensam.. inge bra ere på tv heller ( ; jag har fått en finne på ögonbrynet.. skitjobbigt, bara så ni vet.. e jävligt övetrött oxå, de e egentligen ingenting jag e nöjd med just nu.. men de va ju inte heller så ovanligt. har jag nånsin varit nöjd? funderar på att göra nått nyttigt när jag ändå inte har nått att göra. typ dammsuga.. fast då vaknar min lillebror som förmodligen sover. SYND (: nej nu ska jag faktiskt försöka tagga ner och sova lite, de har blivit allt för många sena nätter denna vecka.. men vi hörs imorn ( ;  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0