vad vi gjort och vad vi vill.

elda på sniglar, doska varandra med ost, smöra fast lallåsar under bord, göra brasor bakom idrottshallen, imitera lars, farbrobarbro och nasse berghagen, smeka varandras stjärtar, äta massa och mobba folk.. de e lixom sånt som vi e bra på.. vissa har talang och vissa inte (: idag var vi på studiebesök.. på järnverket. malin hade lärt sig vissla och gick runt och visslade till sig alla truckar. vi gick på massa smutsiga trappor och sånt och jolin och jag va kungar för att vi visste allt redan (: sen fick vi oboy och sånt. de behövdes. vi drygade oss tillbaka till skolan med tyvärr så missade vi inte mycket av matte. vi käkade, sen hade vi musik.. ulf va besvikne på mig för att jag inte sjöng. han tyckte att han och jag skulle stänga in oss nånstans så jag skulle sjunga för honom. neverinmyfootstep sa ja. här ska de inte sjungas nått. jag mimar och det tycker jag e starkt gjort. efter plugget stressade jag hem. skyndade mig att packa och grejer. skulle till vendela, men jag blev helt konstig så de blev inget. sen kom fredrik hit och gjorde mig glad igen (: ska snart ut med joline och malin, gött.. de blir väl förmodligen kul som alltid. sen imorn drar joline och jag till kd och handlar lite inför skolavslutningen och så.. menmen, nu ska jag byta om och platta håret.. solong!




denise & saga

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0