so far from reality.

idag spelade vi kubb. denise, saga, malin & jolin vann ju såklart tre av tre matcher (: vi hade oxå en mycket rolig lektion på no:n.. tack fredrik för alla goda råd (=  på lunchen drog sjöström, hedell och jag och köpte baguetter.. göttmos (: efter plugget gjorde emma och jag makaroner och köttbullar, de va gött.. sen drog vi ut på city.. gick runt och satt på massa ställen.. vi gick och köpte glass på baguetten, då fick vi även varsin baguett, vi blev mer än glada. sen gick vi hem och emma somnade ett tag innan hon drog hem.  då gick jag och jolin på en snabbpromenix.. satt på min trapp och snackade lite. sen kom fredrik hit.. han har precis åkt typ.. så nu vet ja inte vad ja ska göra.. sova tror ja. . solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0