lost in the world confusion.

saga johansson har icke varit inne på internet sen torsdag.. ganska starkt gjort ändå. fredag: schkolan och så.. gick ut med joline och fredrik på kvällen, vendela kom ut en tag.. men hon åkte snabbt hem igen.  förmodligen så bestog större delan av kvällen av prat med joline om gamla grejer.. ja minns inte riktit. lördag: fredrik pratade i sömnen så jag gick ut och la mig i solen typ klockan halv tio eller nått. efter ett tag vaknade fredrik. efter ett tag gjorde vi våffler, jag och eva tvingade fredrik att åka och köpa glass till (= när vi ätit åkte vi ner till farmor och åt bacon och jordgubbar. sen drog vi hem till fredrik och åt jorgubbar igen. sen drog vi ut på city.. fredrik åt typ 78 baguetter.. okej, de va tre.. men ändå.  sen gick vi till mormor och åt lallås (=  fredrik drog hem och vendela kom. vi cyklade runt och jag sjöng massa vackra saker. vi träffade joline & denise. joline va mutter så jag sjöng; handen på hjärtat & rytmen av ett regn för henne. vi gick till janos typ och där träffade vi en trevlig karl. vi frågade han om de va han som va strutsen i pelle svanslös, men de va de dock inte. sen köpte vi läsk.. när vi skulle gå tillbaka till denise och vend.. så varom borta, puts väck. konstigt tyckte vi. vi gick till upstairs och pratade med fredrik.. sen dorg fredrik och jag hem till mig ett tag. söndag: vakande kvart över sju av att jag får ett sms av joline där det står, äru vaken? de konstiga var bara att det stog att jag hade fått det halv ett inatt.. aja, orkade somna om efter ett tag kvart i tolv vaknade jag,, drog ut och la mig i solen. sexton nollnoll orkade jag inte längre så jag duschade och drog till fredrik. va där ett tag sen åkte vi hem till mig. drog ut ett tag men de va inte så livat så vi gick hem igen. nu sitter jag bara här och har ångest för det kommande sommarlovet. känner inte riktigt för det, fast ändå gör jag det.. har för mycket i huvet, för mycket i kroppen för  mycket överallt som vanligt jämt nu. illa mår jag oxå.  menmen, om man skullel försäka varva ner lite. solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0