let go.

ganska okej dag idag, för att vara måndag iaf. skolan gick fint, jolin och jag drog till baguetten på lunchen och alla var glada. efter skolan tog jolin och jag cyklarna till geijers och badade. låg där och solade tills det kom nåra små norska barn, då åkte vi hem igen. käkade jordgubbar hos farmor och sen drog vi ut på city. ''är de playwood i pinnen du har där?'' sen var de meningen att vi skulle äta deg men jolin övergav mig så ja va tvungen att gå hem och sätta mig här. måste egentilgen träna på prov. har omprov på organisk kemi, dretsvårt.. jag fick mindre än ig förra gången.. inget jag e stolt över precis... men jag e så himla trött på skoling nu så jag får dampen. idag har saga ätit följande; smörgås&jöfa, smörgås&vatten, pastapytt&morötter, stor ost&skink-baguett&cocacola, choklad&gifflar&jöfa, jorgubbar&glass, lallås med potatis&kyckling på. ändå så e jag faktiskt sugen på bacon. de e väl nått fel på mig igen.. jag som skulle sluta äta, de gick ju som de gick (= noga. imorn ska ja även på pickenickenick med sjöström&dillu.. de blir väl förmodligen övermysigt som vanligt. men ska sysselsätta mig med nått tills jag tillåter mig själv att sova. solong!


Saga, Joline & Denise


image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0