for your eyes only

idag skulle vi ha brännbollsturnering, jag strejkade till en början men sen va jag med ändå.. jolin och jag kom på en taktik om funkade. efter ett tsg höll vi på att frysa ihjäl, men vi fick inte gå.. jolin och jag gick ändå samtidigt om det börjar regna och hagla,jag har nog aldrig kännt en sån smärta som den (= vi gick till skolan och klädde av oss, sprang runt där i bara troserna och så.. sen hämtade patrik oss, åkte hem och bytte om och tillbaka till valhall. va där ett tag, sen gick vi ner till skolan. denise och jag hittade en dildo på mana, de va kul tyckte vi (; vi käkade och kollade på när niorna gick till kyrkan.. vi skyndade oss till domp och köpte blommor och sen till kyrkan. kollade där ett tag, delade ut blommor och sen drog vi hem till mig. hämtade min cykel och cyklade runt och köpte saker till ullakarin och carina (: sen åkte var och en hem till sitt.. jag duschade och fixade till mig sen åkte jolin, denise och jag till älvstranden och kollade på revyn (y) efter den så åkte vi runt lite med stefan, hans, dennis och krister, va på värmullen och så.. sen drog jag hem. fredrik kom hit och mysade, han har precis gått (: nu ska jag ställa klockan mycket tidigt så jag inte försover mig imorn och sovasovasova. solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0