choose to be me.

bara imorn kvar nu, de känns.. så himla drygt att vara i skolan nu, bara titta på film och grejer. de går på fuckin långssssssamt. aja, imorn har vi saker att göra hela dagen iaf. skolavslutningen då.. förmodligen så e kvällen helt oplanerad. eller jag ska ju till parken, det är vad jag sa till min pappa iaf.. annars hade jag väl inte fått gått ut nånting (; jag e aptrött och har ont i ryggen som fan.. vet inte vad jag har gjort. för lite antagligen. menmen, idag har joline och jag vart ute på city hela dagen typ. vi skulle köpa bullar, men vi orkade inte äta så många så vi matade gåsera med dom.. komsi gåsera! vi märkte att fiskarna oxå var hungriga så vi matade dom med tuggemi. sen gick vi och köpte två paket med bröd som vi matade fåglarna med.. jag drattade på ändan så jag fick grönt på mina hälar.. sen satt vi bara ute i lusgräset ochg gjorde ingenting. jag har jämt kollat på lost, de ska va uppehåll nu  ett år eller nått, piss.. menmen. solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0