as long as you fuckin stand by me

tisdag: jag och denise kom först på orienteringen.. va va så satans stolta, men vafan.. de va inget vi hade förväntat oss. jag gjorde omprov och denise drog hem till mig och hämtade badkläder. vi drog ner till gata och badade.. jag halkade ner för ett stup och fick panik.. sen moonade jag för hela hagfors, jag orkade inte bry mig bara (: sen drog vi till ica och köpte kyckling, kladdkaka, wienerbröd, saltapinnar, cocacolalight och godis.vi satte oss typ vid busstationen i nåra timmar pratade om allt och myste.. precis som förra sommarn. sen drog var och en hem till sitt. jag gick till farmor och grillade med la familla och sen kom denise och hämtade mig. vi gick typ runt på hagfors denise blev låg och grejer så stog och pratade med mormor ett tag. sen träffade vi dennis. han mobbar mig för nått som jag försöker förtränga, pissjobbit.. fast jag mobbar väl tbk så..  sen drog vi hem.. jag pratade med fredrik på telefon sen somnade. inatt vaknade och trodde de va morron, kollade aldrig på klockan utan gick direkt ner och skulle äta nått.. men då märkte jag ju att klockan va halv fyra, mindre kulde va bara att somna om de. onsdag: typ tolv så åkte jag mormor&morfar till kd.. fick ihop lite saker faktiskt, som jag betalade själv! starkt gjort! mormor betalade bara ett par skor till mig.. okej, två par. men ändå. kom faktiskt ingenting som va svart nästan.. gött. ska ja va ärli så e jag ganska trött på det svarta (:  när jag kom hem gick jag och mötte fredrik, vi va ute på city ett tag, sen kollade vi på lost. nu sitter jag och äter upp mina och denises nappar, hoppas hon inte blir arger på mig. nej, nu ska ja ringa fredrik och sova.. solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0